Mit érdemes rólam és a blogról tudni
2019. május 24. írta: Mezei David

Mit érdemes rólam és a blogról tudni

Az Up2You Nyelviskola egy álom volt. 3 ember fejéből kipattant álom volt. Ezt az álmot éljük már negyedik éve. Hálás vagyok ezért az álomért nagyon sok embernek, akik lehetőséget adtak, hittek bennünk vagy esetleg még segítettek is. Volt minden körülöttünk, sok kételkedő, sok kíváncsi, hogy mi lesz ebből, sok távolról biztató és szerencsére voltak olyanok, akiknek nem tűnt fel, hogy ez nem egy profi cég.

up2me_david_esa_blog.jpg(Ez lennék én, s éppen az unokaöcsémmel pózolok az Up2You Nyelviskola irodájában.)

Apropó profizmus. Amerre járok, hangoztatom, hogy mi egy dolgot tudunk nagyon: tanítani! Erre jó kis gárda alakult ki kezdetektől fogva és szinte egy alkotó, fejlesztő műhelyként is funkcionál a nyelviskola.

Arról van még fogalmunk, hogy mit jelent szolgáltatást nyújtani a tanulóinknak, az érdeklődőknek. Hiszen mi is járunk fitness terembe, fodrászhoz, a lányok kozmetikushoz, és ott összeszedtük a jó és rossz tapasztalatokat ezzel kapcsolatban. Szóval ezt szépen fejlesztve remélem, egyre jobban csináljuk.

Na de vállalkozni - az nehezebb dió. A sok törvény, szabály, határozat, iránymutatás és egyebek világában kiigazodni sokszor még a hivatalnokok sem képesek. Küzdünk is, tanuljuk ezt a szakmát, hogy mit is jelent vállalkozni és ezt jól csinálni.

Visszatérve a 4 évvel ezelőtti álmunkra. Ezt az álmot én is álmodtam – bármily hihetetlen-, aki nem nyelvtanár. Én is álmodtam ezt az iskolát. Én teljesen más területéről jövök az életnek, viszont sok vezetési és gyakorlati tapasztalatot bele tudtam adni ebbe. Kollégáim ezeket nagyon jól hasznosították, és soha nem került szóba, hogy a nyelvtudásom hagy kívánnivalót maga után, de erről majd később.

Jutott nekem karbantartás, vásárlás, marketing, sales, mindenféle ügyintézési feladat, szövegírás, tárgyalás. Elképesztően intenzív időszaka volt életemnek az iskola első két éve. Azóta sikerült ezen feladatok egy részére nagyszerű embereket találni. Fontosnak érzem, hogy milyen emberekkel vesszük magunkat körbe. Jelentem, ezzel nincs baj. :)

Manapság az Up2You Nyelviskolában a személyzeti területet, az új projekteket viszem, és figyelem a folyamatokat, segítem a többiek munkáját. Így eljött annak az ideje, hogy a jövőbeli terveinknek megfelelően, első körben az angol nyelvtudásomat fejlesszem. Ez a történet erről fog szólni. Megosztom veletek a küzdelmeimet és sikereimet is, betekintést fogok nyújtani az iskola életébe a tanárokon és diákokon keresztül.

A bejegyzés trackback címe:

https://up2me-angolultanulok.blog.hu/api/trackback/id/tr9314855862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása